tirsdag 16. februar 2010

Ny bleie til keiseren

I kveld klarte jeg å gjøre en skikkelig brøler da jeg skulle sy ei bleie på bestilling. Var nesten ferdig. Hadde sydd i lårstrikkene og skulle bare klippe rent kantene før jeg skulle vrenge bleia og sy pyntesømmen. plutselig glipper saksa for meg og jeg klare å klippe hull i bleia! Med en gang ble jeg ganske irritert, for da var jo all syingen til ingen nytte, men etter å ha studert litt, så jeg at bleia nok kan brukes likevel. Jeg selger den naturlig nok ikke med en slik feil, så da ble det ny bleie til vår lille keiser.

3 kommentarer:

  1. Så bra at han får en ny bleie da i hvertfall:)

    SvarSlett
  2. Hihi, ja. Ble letta da jeg så at den kunne brukes likevel. Klart han også må ha MonTex-bleie!

    SvarSlett
  3. Kipt når slike ting skjer men det blei jo en fin bleie uansett :) og E trenger vel flere bleier, sant?

    SvarSlett