onsdag 10. februar 2010

Bestilling til besvær


Dagens syprosjekt var en utfordring. Har en bestilling på en formsydd bleie, men den jeg sydde i kveld kommer jeg ikke til å selge! Den er riktignok fullt brukbar, så jeg beholder den selv, men med så mange stygge og skjeve sømmer, så egner den seg ikke for salg. Har tenkt og fundert litt, så nå tror jeg at jeg har kommet frem til en måte å gjøre det på som nok gir et langt bedre resultat. Bestillingen er ei formsydd bleie med oogabooga mønster ytterst, bambusmikroterry som oppsugende materiale, og mikrofleece mot huden for å holde den tørr. Materialkombinasjonen gir en utrolig myk bleie, som etter noen vask kommer til å holde lenge. Men det var ikke lette stoffer å jobbe med. Jaja, øvelse gjør mester er det noe som heter, og jeg gir meg ikke etter ett forsøk. Om ikke annet, så får min kjære Emre noen myke gode formsydde, noe ha jo trenger. aldri så galt at det ikke er godt for noe er det visst noe som heter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar