mandag 20. juni 2011

Planer fremover og vinner av logokonkurransen

Nå er det ei stund siden jeg har skrevet noe her inne. Vi har hatt en tung tid da min manns bestemor døde av kreft i slutten av mai. Hun fikk diagnosen i mars, så det gikk fort. Dette har gått sterkt inn på oss, og har også ført til at jeg ikke har prioritert blogging og bildetaking av produkter.

Nå er i inne i ei travel tid med sommeravslutninger og mye som skal gjøres på jobb før avspasering og sommerferie. Jeg har likevel fått litt tid til å sy litt innimellom, men har ikke hatt så mye overskudd til å legge ut noe her. Noe kan jeg heller ikke legge ut bilder av enda, da det skal være barselgaver og julegaver.

Vi var i Trondheim for å besøke svigerbestemor i slutten av mai, og da benyttet ejg også anledningen til å dra til Stoff&Stil for å handle endel stoff. Kom hjem igjen med velur, jersey, ribb, og litt vevde bomullsstoffer. Planen er å sy diverse gaver, bukser, t-skjorter og gensere til vår kjære sønn, sengetøy og diverse bleier, ammeinnlegg, tøybind og truseinnlegg.

Nå reiser vi snart på ferie noen uker, men når vi kommer hjem igjen er planen å få sydd litt hver dag. Regner med det da vil komme litt mer bilder her inne ;)

Til slutt vil jeg bare nevne at Solbleier nå er å få kjøpt på Epla.

Logokonkurransen er også avsluttet og vinneren er:


Siv Elisabeth Soland!

Gratulerer! Premien er to valgfrie Solbleier.

Logoen får dere se når den er helt ferdig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar