tirsdag 4. mai 2010

Hellandussan!

Det er det eneste jeg har å si etter å ha sydd ei bleie i str xs idag. Noe så lite og nusselig. Tenk at vår lille skatt har vært så liten en gang. Sydde bleia som en alt i ett bleie med mikrofiber som fastsydd oppsugende materiale, i tillegg er det en lomme med plass til ekstra innlegg om nødvendig. Utsiden er blå flamme-PUL og innsiden blå mikrochamois. Stoffene fikk jeg i gave på bleieferunden på tøybleieforumet. Dessverre var PUL-biten for liten til å sy bleie til min pode, så da fant jeg ut at det ville passe fint å bruke den til denne bleia som sønnen til ei venninne skal ha. Bilder kommer forhåpentligvis etterhvert. Må bare finne laderen til kameraet...

Nå krysser jeg fingrene for at bleia passer og faller i smak hos de nybakte foreldrene, isåfall blir det sydd flere bleier i xs :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar