lørdag 7. mai 2011

Pakke på vei

Det er alltid gøy å få pakker i posten, selv om man må bestille dem selv.

Lillemann bruker formsydde nattbleier, med ullbukse som sperrelag. Ullbuksene må kures innimellom, så nå ligger fire ullbukser og koser seg i ei bøtte med lanolinkur. Vi hadde ikke så mye kur igjen, så da måtte jeg jo bestille nytt. Har hørt mye bra om Ewe Need It-ullvask med lanolin, så bestemte jeg for at den vil jeg også prøve. Jeg vet at lillegull tøybleier har den. Stor var gleden da jeg oppdaga at de også har BabyBeeHinds Night! Så nå venter jeg på en pakke med Ewe Need It "Butt naked", en BBH Natt, en Wee-Be-Gone bleiepose/veske, samt noen duftsirkler til å ha i bleieposen for å hindre lukt. Aner ikke hvordan sistnevnte vil fungere, men synes det hørtes spennende ut å prøve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar